Wat is in een huis: mk, vk??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
21.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog nooit van gehoord, heb je meer toelichting ? Ik ben benieuwd....

Antwoorden (3)

Bij mijn weten betekent dat "meterkast" en "vaste kast".

Toegevoegd na 2 minuten:
En een vaste kast is dus een kast die vast in het huis zit, een inbouwkast :-).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
knap.
M.k. is in iedergeval meterkast. In onderstaande link staat hij ook tussen. VK staat er niet tussen maar weet dat dat idd zoals eerder gezegt vaste kast is. Dit hoeft niet per devenisie een vaste kast te zijn maar kan ook een ''losse'' kast zijn. Dit komt veel voor bij huurwoningen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vk ventilatiekoker/kanaal
mk meterkast

mv mechanische ventilatie