Kindershirt bedrukken?

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Waar kan ik betaalbaar en goed een shirt voor een kind laten drukken met een eigen foto?(Prijs graag inclusief evt verzendkosten) Het gaat om de maten 110 en 140.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (4)

Probeer het eens op onderstaande site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.simplycolors.nl kan je kindershirts laten bedrukken met die de maten 50 t/m 176 hebben voor 4,95 euro per kant. De verzendkosten zijn 3,50 euro (binnen Nederland).

Dus voor 8,45 euro heb je je eigen bedrukte kindershirt in huis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaat strijkpapier waar je de foto zelf op kan drukken en strijken op een desgewenst shirt.
Er is een klein nadeel, het werkt het beste op een wit shirt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en het wordt erg snel lelijk na het wassen!
Kijk eens op de markt, hier in Enschede staat op zaterdag en dinsdag een meneertje die textiel bedrukt. Hij bedrukt alles, van kindershirts tot tassen en zakdoeken :-)