hoe krijg ik de vlekken uit een marmeren aanrechtblad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.6K
Rieneke1
13 jaar geleden
dat vraag ik me ook al een tijdje af, plus!

Antwoorden (2)

Dat wordt heel lastig!

Er bestaat marmerpolish, maar als de vlek er goed ingetrokken is, dan krijg je het daarmee ook niet echt schoon.

Het beste is om het te laten coaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je vlekken uit je marmeren aanrechtblad halen,
dan heb je een marmerstripper nodig deze is te verkrijgen van Pen chemie

Wat je ook kan proberen is R55 grondreiniger van Moeller stone care, wat je ook kan gebruiken is de R54 losefix van hetzelfde merk.

R55 kan je sluiers en kalk van natuursteen verwijderen en kalkaanslag op glas R54 losefix zorgt voor een diepere reiniging van natuursteen daarna goed het keukenblad impregneren met een S 34 S 37 met kleurverdieper S 43
S 42 dit zijn allemaal impregneer middelen, die je in de betere tegelzaken kan krijgen

welke je ook kan gebruiken is van Sealguard, die heeft ook allemaal middelen die je hier voor kan gebruiken het is wel dat het impregneermiddel van sealguard snel droogt maar wel vocht doorlaat deze blijft ademen sluit het natuursteen niet af