Is er een manier om spoelglansmiddel te verwijderen van portugese plavuizen?

De tegels zijn wit uitgeslagen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

ik heb mij laten vertellen dat je dit soort tegels nooit met een ontkalker mag schoonmaken, de witte uitslag, zou alleen maar verergeren, er zit nl in die tegels gewoon kalk en dat blijft reageren met een ontkalker. Het wit krijg je waarschijnlijk niet meer weg. Vloer met andy of groene zeep reinigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als de tegels wit uitgeslagen zijn, kan dat door de kalk komen of er is met een verkeerd middel schoongemaakt. Kalk verwijderen met ontkalker en als het dan nog niet weg is, kan je het altijd nog met een ontvetter of amoniak proberen.