Heeft het nog zin cd's te koop aan te bieden op markplaats?

Ik heb nog stapels cd, dvd en boeken, heeft het nog zin die op marktplaats aan te bieden.
Volgens mijn vriendin krijg je daar helemaal niets meer voor!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
2.4K

Het beste antwoord

Het gaat lang duren voor je e.e.a. kwijt bent via marktplaats of door mee te doen aan 'kofferbak-verkopen'. Marktplaats bijvoorbeeld: als je de tijd hebt en een kastje over maak je een speciaal marktplaats kastje met alles op een rijtje. Denk eraan dat er misschien wel speciale items tussen zitten waar iemand al lang naar op zoek is. Ik kocht veel van mijn speciale cd's op die manier.
Je kan ook de hele partij in 1 koop aanbieden voor weinig geld en dan ben je er misschien snel vanaf.
Ik zou ze zelf gaan marktplaatsen, en alles wat je over een jaar nog hebt, doe je mooi in 1 koop weg. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik Denk een heel realistische kijk op mijn vraag, dankjewel voor je reactie!

Andere antwoorden (8)

er zijn vast wel mensen die er iets voor bieden. dan ben je er tenminste vanaf. en als veel mensen dezelfde dvd bijv. willen hebben bieden ze steeds hoger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij veel cd's wordt er op marktplaats door de verkoper gekozen voor de prijsstelling 'Bieden'. Omdat er naast de prijs voor de cd ook verzendkosten door de koper moeten worden betaald (geloof dat dat rond de €1,70 is) zal er niet vaak een heel hoge prijs worden geboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker. Als je ze zelf niet meer wilt, en iemand anders wel, dan kan je zelfs als je ze gratis weg geeft er iemand gelukkig mee maken. Dat is al de moeite waard.

Daarnaast voorkom je dat er prima bruikbare dingen weg gegooid worden.

In Oxford was ik lid van een locaal free-recycle netwerk, freecycle. hier kon je dat soort dingen ook weg geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat vooral boeken (als het een beetje nieuwe zijn tenminste) echt nog wel wat zullen opleveren hoor! De e-reader is nog niet zo geïntegreerd als het downloaden van cd's en films.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat er niet veel meer voor krijgen maar toch enkele euro's. Meestal zijn het mensen die dicht bij jou wonen die zullen bieden, daar de transportkosten (post) soms hoger liggen dan de waarde van de dvd'tjes/cd'tjes of boeken zelf.
13 jaar geleden
Helemaal niets is niet helemaal waar maar het zal je niet rijk maken naast het feit dat je er veel werk aan zal hebben om alles bij te houden en te versturen. Als je echter speciale cd's hebt die nog heel gewild zijn dan kan het nog wel leuk worden. Je ook proberen op een rommelmarkt waar je gratis een kraam kan krijgen. Als blijkt dat het niet zulke populaire items zijn kan je ze altijd nog aan de kringloop geven. Dan maak je er andere mensen wel blij mee en heb jij er geen last meer van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar krijg je zeker nog wel wat voor! Afhankelijk er van is wel of het oude artikelen zijn of meer recente en of er meer aanbieders in dezelfde artikelen zijn.

Niet geschoten is altijd mis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijna niet want de meeste liedjes worden toch altijd gedownload op het internet.
Je zou het wel kunnen proberen. Niet geschoten is altijd mis.