Waar kan ik kunststof glaslatten bestellen?

Ik wil graag van enkel naar dubbel glas, maar waar kan ik aan glaslatten komen. Zie bijlage

Picture for question
2 jaar geleden
4.3K
Lk
een jaar geleden
Hallo Marty, heb je de glaslatten uiteindelijk nog ergens kunnen vinden? Ik heb inmiddels dezelfde vraag (en volgens mij dezelfde latten)

Antwoorden (1)

Glaslatten zetten het glas wat je plaatst klem. Ben je van plan om glaslatten te kopen? Dan ben je bij Jongeneel aan het juiste adres. Jongeneel heeft namelijk een ruim assortiment aan glaslatten en andere bouwmaterialen.