hoe kun je onzichtbaar een klein gaatje in je spijkerbroek repareren?

zit een klein gaatje op de knie ben gevallen met een nieuwe broek hoe reparer je dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.5K

Het beste antwoord

Je kunt ook reparatiedoek bestellen bij onderstaande link bijvoorbeeld.

http://www.lapjesschuur.nl/webshop.asp?cat=26644&scat=113774

Dit kun je in de kleur van de spijkerstof krijgen,je strijkt een stukje daarvan op de binnenkant van je broek en je ziet het gaatje niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
net even op de site gekeken maar dit is het bedankt

Andere antwoorden (2)

Als het echt een klein gaatje is, dan de broek binnenstebuiten keren en er een stukje duct-tape op plakken.
Ik weet niet of dit bij het wassen blijft zitten.

Anders gewoon op de broek een zgn applicatie plakken of naaien of strijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knip uit een oude spijkerbroek van ongeveer dezelfde kleur een stukje uit wat rondom 2 cm groter is (dus als het gaatje 1 cm doorsnee heeft knip je een stuk van 5 cm doorsnee. Plak dan dat stukje aan de BINNENKANT vast met textiellijm.