deze zomer zijn er veel beestjes in m'n huis hoe kan ik ervoor zorgen dat ze weggaan ??????

motten, kevers, vlinders en spinnen allemaal hoe kan ik ze wegjagen ?????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

hier zal je vast wel het 1 en ander vinden.

http://www.ongediertewinkel.nl/?gclid=CN6Rt-aojqMCFdcsDgodhm94TA
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je moet zorgen dat ze je huis niet binnen kunnen komen.
Plaats horren voor alle ramen
en waar dit niet in zit de ramen niet open doen.

Hoe je ze weg kunt jagen
Pak ze op met een keukenpapiertje en breng ze naar buiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1: regelmatig je huis schoonmaken STOFzuigen!
2: hor aan je raam vastmaken
3: wierrook
4: gif
5: gemeente reinigingsdienst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst alles goed schoonmaken.
Dan eventueel horren plaatsen.
Vervolgens een paar dagen achter elkaar spuiten met een gif tegen vliegend en 1 tegen kruipend ongedierte.
Als je gespoten hebt dan ongeveer een kwartier het vertrek verlaten.
Daarna alles wat dood is gegaan weer wegpoetsen en zuigen, als je dit volhoud moet het na een week weg zijn.
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor elk dier is bijna een apart bestijdings middel op de markt. Het beste is om te voorkomen dat ze naar binnen kommen. Horren gaas wordt al vaak genoemd en dat werkt ook goed voor ramen maar ook goed voor achter roosters. verder heb je voor je ventilatie voegen bijenbekjes. deze die je in de ventilatie voeg en zorgt ook dat er geen kleine beestjes je huis in komen. voor bestrijdings middelen voor bepaalde dieren kunt u altijd nog hier kijken.
http://eshop.meijerijzerwaren.nl/
Ook verkopen ze hier roosters met horregaas er al in verwerkt.