Van welk dier is dit een uitwerpsel? Gevonden in de tuin in Frankrijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.5K

Antwoorden (3)

Une vache francais?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kalver-vlaai dan?
Ik denk dat dit van een marter is of een das.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een boek met en over uitwerpselen van zoogdieren vind je in de bijlage.

Toegevoegd na 7 minuten:
Uitwerpselen van de das zijn zwart, donkergroen, vast en worstvormig tot bruin, geel en dikvloeibaar en vormloos. Dit is afhankelijk van het gegeten voedsel.

Toegevoegd na 9 minuten:
Alle marteruitwerpselen zijn worstvormig, maar met een duidelijke spiraalvorm. Aan 1 uiteinde hebben ze een spits uiteinde. Het andere eind is stomp. In de uitwerpselen vind je meestal haren terug. Ook resten van fruit, pluimen, en insecten (vooral grote kevers) kan je er vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een vos met diarree?