ligt eraan hoe groot hij moet zijn maar op marktplaats staan hele mooie tweedehands

anders kun je naar een bouwmarkt gaan {als je een standaard maat wilt anders zijn ze daar ook duur}
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de kringloop winkel,daar kun je voor dergelijke dingen soms heel goed slagen. Maar je moet wel de mazzel hebben,dat ie in het gewenste formaat aanwezig is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat de Hornbach ze ook heeft en er niet duur mee is.