Hoe zorg je ervoor dat duiven niet hun behoefte op je auto doen?

Toegevoegd na 1 week:
Ik zoek een oplossing die diervriendelijk is en niet duur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.7K

Antwoorden (9)

Je kunt overwegen om de auto in een garage of onder een carport te plaatsen.

Toegevoegd na 2 minuten:
De kans dat een duif al vliegend op je auto poept is klein. Dus zet je auto ook niet onder een boom of lantaarnpaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kan je niet voor zorgen. De duiven maken namelijk zelf uit waar ze schijten. Er is maar een oplossing......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duiven doen volgens mijn buurman hun behoefte als ze ergens zitten, niet tijdens de vlucht. Zet je auto dus niet onder een boom of zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verf 'm roze :D

http://www.goeievraag.nl/vraag/vogels-voorkeur-kleur-merk-auto.74810
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen, huur een valkenier in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop een kanon !!! boem!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De poep kan je niet bestrijden, de duiven wel.
Duiven weg, poep weg.
Dieren verblijven op een plaats waar het goed toefen is. Dus rustplekken en voer. Geen duiven voeren en rustplaatsen voorzien van duivenpinnen. Kunnen ze niet meer eten en zitten en zoeken een ander oord op. Deze klus is niet in 1 week geklaard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bordje plaatsen met verboden te poepen op deze auto...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voer ze banaan; dat "stopt"....