Hangt van je huurcontract af, vraag het aan je huisbaas of lees je huurcontract even door. Daar staat het in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Minimaal één maand. Als je per 1 sept. wil vertrekken zul je vóór 1 aug. de huur moeten opzeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er niets speciaals over is geregeld in het huurcontract, dan is de gewone wettelijke opzegtermijn van toepassing, n.l. 1 maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de meeste huurcontracten staat dat je zelf de dag mag kiezen dat je de huur opzegt, als het maar een werkdag is. Maar dat je dit wel minimaal 1 maand tevoren moet doen.
dus je kan per 17 september opzeggen, als je dat maar voor 17 augustus doorgeeft.
langer vantevoren kan natuurlijk ook....