Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste site om een betrouwbare, niet te dure klusjesman te zoeken?

Ik zoek een klusjesman die incidenteel voor kleine klusjes kan bijspringen. Geen grote verbouwingen, maar kleine klusjes als het ophangen van een kapstok, rolgordijnen, kleine reparaties etc. Op welke site kan ik het beste zoeken naar zo iemand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de in de buurt van nijmegen woont, stuur dan een persoonlijk bericht en ik geef je de site van een klusser die ik je kan aanbevelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iris09, van waar ben je , anders wil ik miss wel koimen helpen? groetjes

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

www.proferta.nl
www.klussenier.nl
Met beide zeer goede ervaringen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Bij mij in de buurt kan dat via de zorgorganisatie Evean. Je moet er wel lid van zijn, maar dan hebben ze behoorlijk wat hulp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar ik ben een gezonde werkende person, dit is toch niet voor mij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, ons gezinnetje is lid geworden toen mijn vrouw zwanger was. Daar kan je ook klossen huren om het bed te verhogen. Ook de klushulp kon je gebruiken. Toen nooit gedaan, maar nu ben ik ertoe 'veroordeeld'...:-)
Vaak kan je aan iemand in de buurt komen via marktplaats.nl, anders moet je bij een uitzendbureau langsgaan, die hebben vaak mensen die dit goedkoop willen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.werkspot.nl
Misschien houd je daar een vast 'mannetje' aan over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al diverse malen klussen laten uitvoeren via de website www.casius.nl. Werkt prima.
O.a. tuin, badkamer- en wc-renovatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkspot is idd een goeie site. Mijn man is ook aangesloten bij werkspot en heeft het altijd enorm druk. Je kunt je klus dan aanbieden bij "klussen algemeen" , je krijgt dan aanbiedingen van verschillende klussers en daar kan jij dan uit kiezen. Als je dit niet handig vind zou ik op marktplaats kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.marktplaats.nl kun je gemakkelijk in uw buurt een klusjesman zoeken, met referenties.
Een buurman of familielid vragen?
Mijn Oma (ik weet niet wat uw leeftijd is enzo) heeft via haar Zorgverzekering (jawel via haar zorgverzekering) een klusjesman, tuinman en huishoudelijk hulp.
Ik zou zeggen, bellen met je zorgverzekeraar en vragen of het ook bij hun in het pakket zit en wat de voorwaarden zijn.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een verzekering hebt bij Unive dan kan je gebruik maken van 'Mijn Gemak', dit is een dienstenservice. Details zijn terug te vinden op hun website www.unive.nl

Vaak ook wordt er via buurthuizen dit soort dingen geregeld, zou je ook eens na kunnen vragen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iemand die je kent tegen een kleine vergoeding miss uit je directe omgeving?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.mijngemak.nl

Is van de ziektekostenverzekeraars.

Of bij de gemeente kan je informeren naar de vrijwilligerspool die dit doet. In onze gemeente is er zoiets. Je moet zelf 5 euro per uur betalen en de vrijwilliger krijgt niks.

Je kan ook op www.regeltante.nl kijken. Daar bieden ook veel mensen zich aan. Uurlonen zijn allemaal rond een tientje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding