wat zijn de kleine diertjes die allemaal op de muur zitten ter grote van 1 mm en langwerpig

lijkt of ze langzaam kruipen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je nog wat meer beschrijven? Kleur? Pootjes? Hoeveel? Duidelijk zichtbare kop of niet?

Antwoorden (6)

Onweersbeestjes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zilvervisjes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.werfinsecten.nl/

Op deze site zijn foto`s te zien van kleine kruipers.
Misschien staat hij erbij? Wij weten niet wat voor kleur hij/zij heeft, of er voelsprieten op de kop zitten e.d. Dan blijft het gokken voor ons.
amc
13 jaar geleden
Ja kijk. Dat krijg je nou. Het is dat je hebt vliegen, en muggen, en zo, en ja, kijk, die leggen eiereren. En dan duurt het even en dan die eiereren die gaan dan open, vanzelf, daar hoef je niet op te kloppen, en dan komen dr maaien uit. En dan die maaien, die groeien dan en dan komen daar weer vliegen uit, of muggen.
Dus als je nou effe wacht, bevoorbeeld paar dagen, dan heb je vliegen of muggen enzo in je huis.