door de hitte is een kaars gesmolten op de marmeren grafsteen van mijn pa en nu zijn er dus kaarsvetvlekken op

er is daar geen mogelijkheid om te staan strijken met keukenpapier

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
7K

Het beste antwoord

Wasbenzine gebruiken, werkt perfekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

.. je kunt het meeste bijv met een plamuurmes voorzichtig verwijderen. de laatste beetjes met een doek en lampolie, verdwijnt al het kaarsvet zo mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1! Marmer is niet zo heel poreus dat het er helemaal intrekt. En als je toch bezig bent, je kan van HG een marmer-coating kopen. Even insmeren en het glanst weer heel mooi en is weer voor lange tijd beschermd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie tip! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je lampolie gebruikt, zorg wel dat je de blanke hebt.
Thermofles met kokend heet water .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat de vraag is; Hoe krijg ik het nu weg?

Je kan kijken of je er zwart papier met daaronder keukendoen op kan leggen. Met de zon er op wordt dat papier ook zeer warm, en hefet hetzelfde effect als strijken