Je moet het eerst nat schuren met korrel 600. Daarna speciale kunstof-primer gebruiken dan nog een primer (gewoon die van €2,- bij de Action) en dan afspuiten met lak (Action).

Toegevoegd na 31 seconden:
http://verfvoordeelshop.nl/colorworks-primer-plasic.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Waarom een -
Ik weet niet of het klopt. Want ik heb nooit plexiglas gelakt. Maar als het antwoord niet klopt dan wel graag een uitleg en kennelijk weet de minnaar het beter dus wees dan ook zo'n held en vertel hoe het dan wel moet!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het 1e antwoord lijkt me heel plausibel, ik ga het op die manier doen en laat jullie weten hoe het gegaan is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
minnaars zijn er genoeg , maar soms niet op de juiste plaals ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Na elke spuitlaag de verf heel licht opschuren met korrel 800 of zelfs 1000. Dan krijg je het superstrak. Vergeet niet tenminste 2 lagen blanke lak te gebruiken na het kleuren. Ook tussen deze lagen het perspex licht opschuren met korrel 1000. Alles wel NAT!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik ben het geheel met Freek eens: nat schuren met een hele fijne korrel, kunststofprimer erop, tussen het lakken door nog even nat schuren, en de verf gewoon bij de Action halen. plus van mij.