Hoe kun je een Ikea bureau type malm wit (oudere variant 2011) tafelblad gladder maken zonder laag te verwijderener?

IKEA bureau type MALM wit (oudere variant jaar 2011) tafelblad gladder maken zonder de plastic laag te verwijderen.

een jaar geleden
in: Wonen
1.2K
Ritsuka
een jaar geleden
Plakplastic erop?

Antwoorden (2)

Door wat talkpoeder (voor babybillletjes) op een vel keukenpapier te strooien en het bureau daarmee in te wrijven.
Amadea
een jaar geleden
Om het tafelblad gladder te maken zonder de laag te verwijderen, kun je het oppervlak schuren met een fijne schuurpapier. Gebruik daarna een stofzuiger om het stof te verwijderen en vervolgens een vochtige doek om het oppervlak schoon te maken. Breng vervolgens een laag lak aan om het oppervlak te beschermen.
een jaar geleden