Ik zag dit opeens deze schade in de meterkast, zou dit lekkage kunnen zijn?

De douche zit hierboven, zou het een lekkage vanaf de douche kunnen zijn?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Wonen
2.5K
ronron1212
3 jaar geleden
Heel snel een loodgieter en een elektricien naar laten kijken.

Antwoorden (2)

Ja, dat lijkt op lekkage! En water en elektra is een nogal ongezonde combinatie, dus z.s.m. je Woningbouwvereniging bellen, of een loodgieter / elektricien!!!
3 jaar geleden
Direct je energie leverancier en verhuurder (als je huurt) bellen, vandaag nog!!