Ik wil iets doen dat geen geld kost, maar toch leuk is. Enig idee? :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Boswandeling Fietsen in de weilanden Schoffelen in de zon zwemmen in een meertje chatten online Goeievragen beantwoorden ... en zo nog 200 opties..

Goeie vragen stellen! Leuke antwoorden geven. Een boek lezen. en met dit weer: In de zon zitten

ik weet niet waar je intresses liggen maar dan zou ik daar iets in zoeken als ik jou was.

picknicken in het bos,lekker met de fiets erheen rijden voorals als je kleine kinderen meeneemt,succes verzekerd

fietsen, in de zon liggen, vrijwillerswerk, of gewoon werken, boswandeling, strandwandeling enz....

Ga eens geld verzamelen voor een goed doel!

Beste, Nu met de zomer in aantocht, is er ook tijd voor bezinning ! Ga er gerust eens er even tussen uit, je kan tal van dingen doen die weinig of geen geld kosten en toch leuk zijn om te doen. Enkele voorbeelden : - Ga eens op ziekenbezoek je aanwezigheid zal zeker op prijs worden gesteld ! - Ga eens iets verkennen in de streek of virtueel bezoek bijvoorbeeld (via google) - Via Google Earth kan je ook mooie dingen ontdekken over onze planeet de Aarde of de Maan - Je kan ook vragen stellen of beantwoorden op GV ! Er zijn zoveel dingen mogelijk die gratis zijn ! Kijk ook eens op de hier toegevoegde linken, je zal zeker iets vinden wat leuk is om te doen, echter niet alle aktivi- teiten zijn gratis, sommige zijn ook betalend ! Have some fun, Karel8158

GA TROMMELEN OP DE VENSTERBANK. DOE IK OOK ALTIJD ALS IK ME VERVEEL OF ME ALLEEN VOEL. BINNEN 5 MINUTEN HEB IK DAN MIJN ONDERBUURMAN AAN DE DEUR...

lekker vissen ! super ontspannend !

Ik weet niet precies wat u leuk vindt,maar als u enige gevoel heeft voor de natuur en wat er allemaal leeft.dan zou ik zeggen gaat u eens in een bos wandelen en de vogeltjes voeren.(vroeg in de ochtend).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100