Ik wil iets doen dat geen geld kost, maar toch leuk is. Enig idee? :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
3.2K

Antwoorden (10)

Boswandeling
Fietsen in de weilanden
Schoffelen in de zon
zwemmen in een meertje
chatten online
Goeievragen beantwoorden
... en zo nog 200 opties..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vragen stellen!
Leuke antwoorden geven.
Een boek lezen.
en met dit weer:
In de zon zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet waar je intresses liggen maar dan zou ik daar iets in zoeken als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
picknicken in het bos,lekker met de fiets erheen rijden voorals als je kleine kinderen meeneemt,succes verzekerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fietsen, in de zon liggen, vrijwillerswerk, of gewoon werken, boswandeling, strandwandeling enz....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens geld verzamelen voor een goed doel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste,

Nu met de zomer in aantocht, is er ook tijd voor bezinning !

Ga er gerust eens er even tussen uit, je kan tal van dingen doen die weinig of geen geld kosten en toch leuk zijn om te doen.

Enkele voorbeelden :

- Ga eens op ziekenbezoek je aanwezigheid zal zeker op prijs worden gesteld !
- Ga eens iets verkennen in de streek of virtueel bezoek
bijvoorbeeld (via google)
- Via Google Earth kan je ook mooie dingen ontdekken over onze planeet de Aarde of de Maan
- Je kan ook vragen stellen of beantwoorden op GV !

Er zijn zoveel dingen mogelijk die gratis zijn !

Kijk ook eens op de hier toegevoegde linken, je zal zeker iets vinden wat leuk is om te doen, echter niet alle aktivi-
teiten zijn gratis, sommige zijn ook betalend !

Have some fun,

Karel8158
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GA TROMMELEN OP DE VENSTERBANK. DOE IK OOK ALTIJD ALS IK ME VERVEEL OF ME ALLEEN VOEL. BINNEN 5 MINUTEN HEB IK DAN MIJN ONDERBUURMAN AAN DE DEUR...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker vissen !
super ontspannend !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet precies wat u leuk vindt,maar als u enige gevoel heeft voor de natuur en wat er allemaal leeft.dan zou ik zeggen gaat u eens in een bos wandelen en de vogeltjes voeren.(vroeg in de ochtend).