Waar koop ik een kruidenrekje voor aan de muur van maximaal 38 cm breed?

Ik zoek dus een kruidenrekje wat aan mijn muur past. Ik had een leuke gezien bij de Ikea (zie foto), zoiets simpels als dit is genoeg, maar die van de Ikea is helaas net iets te breed voor het hoekje muur dat ik heb in de keuken.

In welke winkel of webshop kan ik een kruidenrekje vinden wat aan mijn wensen voldoet?
Materiaal maakt niet uit, liefst iets van hout of metaal, maar alles mag eigenlijk wel.
Of een andere oplossing zodat ik mijn potjes op een rijtje aan de muur kan zetten.

Picture for question
11 jaar geleden
in: Interieur
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak er zelf 1 :)
Ritsuka
11 jaar geleden
Kom ik wel op uit denk ik.
Ach, heb algenoeg geklust in mijn huis, dus dit moet ook lukken :p

Antwoorden (3)

bij huis en comfort verkopen ze deze, van 35 bij 38 bij 7.
mooi vind ik 'm niet, maar je kan er wel lekker veel potjes in kwijt.

http://www.huis-en-comfort.nl/Kruidenbar-571822.html?group=7807046
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Is deze wel stevig? Hij lijkt mij een beetje gammel.
Rieneke1
11 jaar geleden
dat zal wel loslopen lijkt me, je gaat er geen lood in stallen :)
heb je trouwens geen kastruimte?
veel potjes zijn van doorzichtig glas, en het lijkt me beter dat ze donker staan?
Ritsuka
11 jaar geleden
ik heb wel een plank in de kast waar ze nu op staan, maar zo is het erg lastig om het juiste potje te vinden (ik heb er dacht ik iets van 15 nu).
daarom wilde ik een rekje hebben.
Rieneke1
11 jaar geleden
ik heb een grote kom waar ze instaan.
heb ik een kruid nodig, dan trek ik die kom uit de kast.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Hij is inderdaad foei lelijk! ;-)
Rieneke1
11 jaar geleden
hij is zo lelijk dat hij weer mooi wordt! ;)
Op markplaats heel leuk, daar kun je al je potjes in verbergen, niet te duur € 45,-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een brabantia gaan 7 potjes in ,weet niet of je dat genoeg vind
maar deze op de link is de zelfde alleen heb ik hem in mat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik heb iets meer dan 7 kruidenpotjes..
En volgens mij passen hier alleen maar de potjes van Brabantia zelf in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb nog een carrousel en deze is een op vuller voor een klein plaatsje ,en ja daar gaan alleen potjes van brabantia gaan er in