Hallo, Waar kun je een grote poster kopen of bestellen, met daar op alle dagen en maanden van het jaar ?

Ik zoek een grote poster (kalender) met daar op een bepaalde afbeelding en dus alle dagen van het jaar.
Misschien weet iemand als ze niet bestaan, waar je ze eventueel kunt laten maken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Ik weet zo niet hoe het heet, maar misschien heb je iets aan zo'n grote bureauonderlegger? Hadden ze op mijn werk bij administratie onder hun toetsenbord liggen. Ik denk dat je dan even moet zoeken op kantoorartikelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de Hema kan je kalenders laten maken met eigen afbeeldingen enz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de v&d verkopen ze dat nu ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de plaatselijke krant, verkoopt in deze tijd ook kalenders met een jaaroverzicht.
Bij ons is dat Limburgs dagblad, De limburger.
Maar ik kan me vergissen vlgs mij de telegraaf ook.
Limburgs dagblad zeker weten,omdat we die elk jaar op het werk hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
F.e. Jaarkalender A3 er een A3 poster.