wat zijn standaardmaten voor jaloezieen?

vallen 130x145, 240x240, & 75x160 daar onder? het gaat dus om goedkopie leenbakker/kwantum spul geen echte luxaflex.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

De afmetingen van Kwantum want op de site van Leen Bakker staan ze niet.

Bovenbak en onderlat: De jaloezie wordt altijd voorzien van een gelijke, dan wel bijpassende, kleur bovenbak en onderlat. De afmetingen hiervan zijn als volgt:

16/25 mm: 25 x 25 mm (b x h)
35 mm: 37 x 37 mm (b x h)
50 mm: 57 x 50 mm (b x h)

Toegevoegd na 1 minuut:
De rest op hun site, kon het niet kopiéren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

120x160 (zelf van de week gekocht)

60x130 tot 240x180 cm is zo'n beetje standaard.
Scheelt ook vaak per winkel.