Ik ben opzoek een specifieke kaarshouder waar kan ik deze vinden?

Ik ben dus opzoek naar een speciale kaarshouder. namelijk een vaas waarin ik een thee lichtje kan hangen. (Zie afbeelding) Waar kan ik deze krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zit geen afbeelding bij beste sjeikell!
Ritsuka
9 jaar geleden
nu wel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het is ook leuk als je het zelf maakt! alle dingen kun je vast wel vinden bij de action

Antwoorden (2)

Zo'n idee kaarsen vaas kun je bij de action vinden. die kaars hangt dan tot halverwege en daar staat een soort van glazenpotje waar een waxine lichtje in kan. Ik heb het een paar maanden geleden gekocht mar volgensmij verkopen ze die nog steeds.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wil je er een van goede kwaliteit, dan is er het merk Leonardo. Een vaas die tevens waxinelichthouder is. En dan echt een mooie vaasvorm, en niet zo'n emmer als in jouw tekening. Is online te koop, zie bronvermelding.
Amadea