Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een mooi lijst laten maken?

Ik heb een kunstdruk gekocht in een niet standaard maat. De lijst is echter een probleem en bij een gewone lijsttemakerij te duur. heeft iemand nog een idee waar ze deze maken voor een leuk prijsje of is er iemand zo handig dat die dat zelf kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
812

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb bij de Expo een lijst laten maken, geheel op maat. Kon kiezen uit zeer veel mogelijkheden en het is erg mooi geworden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wij gaan dit toevallig op maat laten maken bij een foto winkel. Zij bieden verschillende materialen aan, en zijn dus verschillend in prijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er natuurlijk aan waar je woont. Hier in Velp zit een goede lijstenmaker. Google eens op het woord "lijstenmaker" en je woonplaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan altijd een passe-partout laten maken waarvan de buitenmaat overeenkomt met de afmeting van een standaardlijst, en de opening met de kunstdruk. Op die manier heb je een goedkopere lijst en toch een goed resultaat.

Wij verkopen standaard lijsten en kunnen eventueel een passe-partout op maat maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.delijstenfabriek.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding