Waar kan ik een mooi lijst laten maken?

Ik heb een kunstdruk gekocht in een niet standaard maat. De lijst is echter een probleem en bij een gewone lijsttemakerij te duur. heeft iemand nog een idee waar ze deze maken voor een leuk prijsje of is er iemand zo handig dat die dat zelf kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Ik heb bij de Expo een lijst laten maken, geheel op maat. Kon kiezen uit zeer veel mogelijkheden en het is erg mooi geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wij gaan dit toevallig op maat laten maken bij een foto winkel. Zij bieden verschillende materialen aan, en zijn dus verschillend in prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er natuurlijk aan waar je woont. Hier in Velp zit een goede lijstenmaker. Google eens op het woord "lijstenmaker" en je woonplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan altijd een passe-partout laten maken waarvan de buitenmaat overeenkomt met de afmeting van een standaardlijst, en de opening met de kunstdruk. Op die manier heb je een goedkopere lijst en toch een goed resultaat.

Wij verkopen standaard lijsten en kunnen eventueel een passe-partout op maat maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.delijstenfabriek.nl