Wat kost een huis laten schilderen tegenwoordig?

Het is een rijtjes huis.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het gaat alleen om de buitenkant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Binnen,buiten,beide?

Antwoorden (6)

rond de 1700- 1800 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou deze vraag eerder stellen op werkspot.nl

Het is namelijk ook wel een beetje afhankelijk wat de oppervlakte is van het te schilderen object etc.

op werksport krijg je als particulier offertes van verschillende vaklui en kun je refferenties van deze mensen lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Richtlijn 2500-7500 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is in het algemeen geen antwoord op te geven.

Dit is helemaal afhankelijk van de staat van onderhoud, de hoeveelheid werk en de wensen van de klant (jij?)
Hoeveel deuren, hoeveel m2 kozijn, rabatdelen op de gevel, met of zonder daklijst, met of zonder dakkapel, in één of twee kleuren af te werken etct, etc. Dit zijn o.a zaken die de prijs beïnvloeden.

Laat meerdere offertes, bij meerdere schildersbedrijven maken en kijk wat voor jou het beste is.
Hoe ze op werkspot e.d. een offerte kunnen uitbrengen zonder dat ze het werk hebben opgenomen en weten in wat voor staat de ondergrond verkeert, de hoeveelheid werk is, én de wensen van de bewoner / eigenaar kennen??

Gemiddeld kost het schilderen van een rijtjeshuis 3 á 5 mandagen. Dan praat je al snel over een verschil van € 500

Dus...meerdere offertes vragen anders ben je een dief van je eigen portemonnee.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rond de € 2000.00
Tenminste hier in Drenthe het zal in het westen wat duurder zijn misschien.
Die € 2000.00 is omdat mijn dochter er pas naar geinformeerd heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jelle, het bestaat uit;
voordeur
achterdeur
voorraam
tuindeuren+raam
garage deur en raam
raam vanaf de 2de tot de 3de verdieping voorkant
en in totaal 3 slaapkamer ramen.
Ik heb een offerte (wit) van een officieel schildersbedrijf en die vraagt 575 euro.
Zeg ik er wel bij dat het gewoon opschuren en schilderen is daar de staat van de oude verf goed is.

Als je moet gaan krabben en repareren en gronden ga je snel naar het 3 tot 5 voudige