Wat kost een dakopbouw?

Ik ben benieuwd naar de kosten van het laten maken van een dakopbouw. Ik begrijp dat verschillende typen verschillende kosten met zich meebrengen, maar wat kost bijvoorbeeld een gemiddelde houten opbouw en een stenen opbouw inclusief afwerking?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Antwoorden (3)

Dat is zonder grootte opgave isolatiewensen, locatie ed niet te zeggen. Ik kan wel roepen 10K euro. En daar lukt het in het ene geval wel voor. Het andere niet.

Indicaties & vergelijking met wat anderen vragen: http://www.werkspot.nl/klussen.php?categorie=daken-dakgoten&subcategorie=pannendak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buren achtermij hebben er een verdieping opgezet oppervlakte ca, 32 M2 van steen met an tweekanten kunstof ramen en waren dik 40.000 euro kwijt. Dus het is niet echt voordelig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch kan je dit niet antwoorden.

Je vraag is ongeveer zoiets als: Wat kost een auto.
Tja een Ferrari of een skoda????

Bij standaard opvervlakte toch snell tussen 30 en 50 duizend