Is het mogelijk om als studenten met genoeg budget iets te huren in A'dam?

Ik zoek samen met een mede student een woning in Amsterdam. Het budget is geen probleem maar het probleem is dat het vertrouwen bij makelaars in studenten verdwenen is. Wat natuurlijk een vooroordeel is omdat niet elke student hetzelfde is en zeker niet aan het eind van zijn studie.. Hebben jullie tips om in contact te komen met particulieren of andere tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Www. Woonhuis.org.nl daar staan wat woningen tussen in A'dam en betrouwbare site! Ze kunnen je ook helpen om verder te zoeken naar wat anderen woningen wat op je wenslijst staat.