Wie weet waar ze alle soorten medaille lint verkopen ?

Ik zoek specifiek het lint op de afbeelding,ik weet niet waar het te krijgen is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Het lijkt mij dat je daar via dit bedrijf wel aan kan komen: http://www.onderscheidingenhuis.nl/default.asp
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik weet niet of ik een directe link mag plaatsen maar als je naar Smit-Sportprijzen zoekt met daarvoor (www.) en erachter (.nl) dan is er een goede kans dat deze iets voor je kan regelen. Deze mensen zitten in Amsterdam voor zover ik weet Ik ben er zelf laatst geweest en als deze mensen het niet hebben dan zullen zij zeker hun best voor je doen om het voor elkaar te boxen.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bij een bekerwinkel? Ik weet er geen online, maar bij ons in het dorp is er wel een bekerwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien heb je hier iets aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek via internet waar er in jouw omgeving een winkel is waar medailles, bekers en dergelijke materialen verkocht worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de Quikse Markt, die iedere zaterdag open is, kunt u de linten kopen. daar staan twee machines die linten aan de lopende band maken. U kunt ze daar naar eigen recept laten produceren. Kosten ik meen tussen 2 en 5 euro per stuk.

ik hoop dat je hiermee geholpen ben