Waarom blijft Poep geur in kleding hangen, en wat kan ik er tegen doen?

Sinds verhuizing lijkt het alsof na t poepen de poep geur langer blijft hangen . Er is geen raam in de wc. En ook langer blijft hangen In mijn kleding na het poepen. Wat kan ik ertegen doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als er geen raam zit in de wc, dan moet er afzuiging zijn. Controleer of deze goed werkt, niet te veel vervuild is. Verder zou je een luchtverfrisser kunnen gebruiken (als je dat al niet doet).

Geuren blijven het best hangen in katoenenkleding en dan vooral als deze een beetje klam is door lichaamsvocht. Ook op het toilet zal je daar dus last van hebben. Toiletblokjes overheersen de geuren (stank met stank verdrijven), maar dan ruik je wel een tijdje naar het toiletblokje (en daar moet je ook maar van houden). Het beste is om met enige regelmaat een beetje bleek met eucalyptusgeur (blauwe flessen) langs de rand te spuiten. De bleek maakt de stankmoleculen kapot en de eucalyptusgeur is aangenaam om "mee te nemen". Het toilet blijft dan ook altijd fris ruiken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100