Ik wil graag een grote bloempot in de huiskamer een mooie, zoals je die ziet b.v. de tuinruimers en ik wil graag weten waar je die kan kopen?

Ik zie altijd van die hele mooie potten in de programma maar heb overal gezocht en kan het nergens vinden, misschien kunnen je me helpen

Alvast bedankt
Julia Mehhout

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Ga eens naar een woonwinkel. De betere woonwinkels verkopen merken zoals Dutz, PTMD, Sia home fashion enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een van de betere tuincentra heeft ook mooie grote potten.
Verder kan je online ook wel wat vinden bij woonwinkels