Je kunt tegenwoordig iedere mogelijke kleur laten mengen. Neem een paneel of foto van de kleur mee en de bouwmarkt kan de best mogelijke match voor je mengen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze deur is gelakt met een 2-componenten-verf (even vragen bij de bouwmarkt). Ikea kan jou het RAL-nr geven van de kleur. Daarvoor kun je de klantenservice bellen, of op de keukenafdeling vragen, daar weten ze het sowieso (daar hebben ze een lijstje van). Als je de deurtjes al wat langer hebt dan is aan te raden om een deurtje mee te nemen naar de bouwmarkt en de kleur te laten scannen ivm verkleuring door de jaren heen.
Wist je trouwens dat je 25 jr garantie hebt? Als je de deurtjes wil verven omdat er iets mee aan de hand is, zou ik eerst even naar de ikea gaan..