Hoe wordt deze ketel bijgevuld?

De druk van de ketel staat op 0.5 bar en wil deze graag aanvullen. Echter zie ik wel wat aanvulpunten maar ik weet niet of dit de juiste zijn. Heeft iemand een idee? Ik heb een aantal foto's gemaakt om de situatie te verduidelijken.

Picture for question
4 jaar geleden
in: Wonen
1.4K

Antwoorden (1)

De aansluiting waar de dop met het ketting aan hangt is de vulpunt daar zit ook een kraantje achter die je open moet draaien, en je vult hem met de slang eerst de waterkraan open draaien dan pas de kraan van de vulpunt en je doet ook eerst de kraan van de vulpunt dicht dan pas de water kraan