Wat betekent 'kamer in een 2 eenheid'?

Hallo, ik ben aan het kijken naar kamers en ik heb er een gevonden waar in de beschrijving staat dat het een "kamer in een 2 eenheid" is. Wat betekent dit? Er staan foto's van het gebouw en voorbeelden van kamers in het gebouw op de pagina, maar niets specifiek voor deze kamer.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Wonen
1.5K
Amadea
4 jaar geleden
Vermoedelijk betekent het dat je wel een eigen kamer hebt maar hoofdingang, douche, toilet en keuken samen met een andere kamerbewoner moet delen.

Antwoorden (1)

Eén woning, twee kamers, voor twee bewoners. Over het algemeen badkamer, toilet en keuken gedeeld met die andere bewoner.