Hoe krijg ik zwarte haarverf op mijn lavabo terug weg?

Ik heb hier en daar vlekken op mijn wastafel (lavabo) die is ontstaan door de haarverf.

Met gewone zeep en schoonmaakmiddelen krijg ik deze vlekken niet 100% weg, is er een manier om het alsnog weg te krijgen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Antwoorden (1)

aceton is misschien een optie, maar ik had ook een keer last van een kleurstof vlek en kreeg deze niet weg met aceton. Wat toen wel hielp is dreft er op doen en dan met een borsteltje (nagel of tanden) er op te wrijven om het in te laten werken. Dan moet je de dreft even een tijdje laten zitten (misschien kwartiertje of iets langer) en dan proberen weg te schrobben. Bij mij heeft dit geholpen!