Wat is het beste matrasbeschermer of waterdichte hoeslaken?

Ik heb een nieuw boxspring en een hond
Hoe houd ik de matras het beste lang fris?
Matrasbeschermer is alleen voor bovenkant dat vind ik minder.
Is er geen waterdichte beschermhoes voor de hele matras? 140x200cm
Of moet ik een topmatras nemen? Wat is het verschil moet je dan een hoeslaken op je matras en apart speciaal op de topmatras doen?? Ik heb een bejaarde hond die nog steeds loops word te laat om te steraliseren

6 jaar geleden
in: Wonen
2K
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Misschien heel dom van mij...slaapkamer deur dicht houden. Als je loopse hond "lekt" op je matras, wat doet ze dan op je dekbed? Of ligt ze daar onder? Ik ben niet tegen dieren op bed, mijn katten en de hond van mijn broer liggen ook wel op mijn bed (bovenop het dekbed) maar ik moet geen lichaamsvocht van hen in mijn bed, dan ben ik er snel klaar mee.
Rieneke1
6 jaar geleden
Ik zou een waterdicht hoeslaken kopen ter bescherming van je matras. Dat kan gewoon in de was en beschermt je matras.
19belle87
6 jaar geleden
Naja ze heeft wel een broekje om maar dat verplaatst zich soms in haar slaap. En zeslaapt altijd gewoon bij mij vind het zielig om haar dan niet toe te laten dan gaat ze hele tijd janken en mijn deur open maken

Antwoorden (1)

Wij hebben voor onze vakantiehuisjes die we verhuren al heel wat matrasbeschermers geprobeerd, maar willen niets anders meer dan het merk Smartsleeve. Ze zijn met een prijs van rond de 100 euro voor een 90x200 geen koopje, maar het is een fantastisch product. En nee, ik heb geen belang bij het bedrijf ;-)
paulus811