Iemand een idee waar ik een garagebox / unit kan verzekeren ?

Hallo, ik ben over aan het denken om een garagebox (unit) aan te schaffen. Als het doorgaat. De unit zelf staat een km of 10 verderop. Nu is mijn vraag wat kost zo een verzekering, en voor hoeveel is hij dan verzekerd ? Kan hem niet via de polis van de
woonverzekering meeverzekeren aangezien hij niet bij het huis hoort. Wie heeft een tip, welke maatschappij welk van dit soort verzekringen heeft. Bedankt alvast. Mvg. Hans.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wonen
9.8K
Antoni
6 jaar geleden
Marsh biedt een verzekering aan klanten van de opslagboxen van Shurgard. Misschien kan je daar ook terecht voor een verzekering voor jouw box / unit. Zie www.marsh.nl voor meer informatie.

Antwoorden (1)

Bij OOM zou het moeten kunnen:
https://www.oomverzekeringen.nl/brandverzekeringen/opslag-stalling/garage-kelderbox/

Toegevoegd na 1 minuut:
Of Reaal
https://www.reaal.nl/verzekering/woonhuisverzekering/garage-opstalverzekering/

Toegevoegd na 9 minuten:
InShared verzekert bezittingen in en buiten je woonhuis tegen schade of verlies. Dus op óf buiten het risicoadres.
https://www.inshared.nl/woonverzekering/garage-verzekering
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Inshared had ik al benaderd, maar was niet mogelijk. Oom heb ik net een mail gestuurd,. Reaal ga ik alsnog doen. bedankt voor de info.
ronron1212
6 jaar geleden
@SimonV ik weet niet waar ik de garage heb verzekert weet wel omdat te kunnen doen heb ik een aantal andere verzekering mee moeten laten gaan naar de nieuwe verzekering. Heb hier samen met de verzekeringsagent een maand over gedaan om een verzekering te vinden die de garage wilde verzekeren.