De radiotor in de slaapkamer wordt niet meer warm, en ook de buizen hiernaar toe niet, wat kan het probleem zijn?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

nadat je ontlucht hebt, alle radiatoren dichtdraaien behalve diegene die problemen had en even de verwarming op 30 graden zetten. Zodra de radiator warm wordt, kunnen de andere radaiatoren ook weer open
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Gelukt! Dank je wel voor de tip!

Andere antwoorden (1)

Ontlucht de radiator even en kijk nadien of er dan wel verwarming is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ontluchten heb ik gedaan bij alle radiatoren in huis, maar het probleem blijft helaas...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Is er genoeg druk?
Zeker na het ontluchten controleren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En na het vullen die radiator nogmaals ontluchten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je had 2 vragen gesteld over hetzelfde probleem - Niet een goed idee..... Heeft je huis 1 centrale thermostaat of hebben de kamers hun eigen thermostaat? Indien het laatste geval - Dan werkt het schakelklep motortje niet meer.
Die zit meestal in de aanvoerbuis dichtbij de radiator.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kamers met eigen thermostaat met schakelkleppen zijn (in NL) een uitzondering. Daar hebben we al lang thermostaatkranen voor, maar het zou kunnen,