Hoe vertel ik mijn vriendin dat ik haar ECHT graag zie en dat zij voor mij alles betekend?

Me'n vriendin is 14 jaar jonger dan ik en heeft een heel andere vriendenkring. Dit maakt dat er soms spanningen zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

maak je eigen vooral niet druk. daardoor zou je dingen kunnen gaan zien of denken die helemaal niet op zijn plaats zijn. wees eerlijk en oprecht, ook al is dat niet altijd leuk voor de ander om te horen. (blijf subtiel en aardig, je houd tenslotte van die ander) op die manier krijg je respect voor elkaar!!! en vertel haar wat je vind van allebei ook een eigen vriendenkring hebben. elkaar vrij laten en toch ook genoeg tijd met elkaar doorbrengen is ultiem... denk er eens aan om iets liefs te zeggen of een kleinigheidje te geven of iets voor d'r te doen wat normaal gesproken bijv. alleen zij altijd doet (mocht je samen wonen). kleine dingen doen 't 'm!!!! succes en veel plezier

Gewoon recht voor zijn raap zeggen,dan maak je het jezelf ook niet moeilijker.

vertel haar wat je voor haar voelt en wat jou zo gelukkig maakt aan haar.. vertel haar ook over spanningen die weleens oplopen zodat zij ook met bepaalde dingen rekening kan houden. succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100