Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vertel ik mijn vriendin dat ik haar ECHT graag zie en dat zij voor mij alles betekend?

Me'n vriendin is 14 jaar jonger dan ik en heeft een heel andere vriendenkring. Dit maakt dat er soms spanningen zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
691

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

maak je eigen vooral niet druk. daardoor zou je dingen kunnen gaan zien of denken die helemaal niet op zijn plaats zijn.
wees eerlijk en oprecht, ook al is dat niet altijd leuk voor de ander om te horen. (blijf subtiel en aardig, je houd tenslotte van die ander)
op die manier krijg je respect voor elkaar!!!
en vertel haar wat je vind van allebei ook een eigen vriendenkring hebben. elkaar vrij laten en toch ook genoeg tijd met elkaar doorbrengen is ultiem...
denk er eens aan om iets liefs te zeggen of een kleinigheidje te geven of iets voor d'r te doen wat normaal gesproken bijv. alleen zij altijd doet (mocht je samen wonen).
kleine dingen doen 't 'm!!!!
succes en veel plezier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon recht voor zijn raap zeggen,dan maak je het jezelf ook niet moeilijker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vertel haar wat je voor haar voelt en wat jou zo gelukkig maakt aan haar..
vertel haar ook over spanningen die weleens oplopen zodat zij ook met bepaalde dingen rekening kan houden.
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding