Welke stad krijg ik het makkelijkste een huis huren?

Wij verhuizen binnenkort naar Nederland en zijn opzoek naar een goedkope huurwoning. Het liefst een 4 slaapkamer huis.
De satd maak niet veel uit.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Antwoorden (1)

Je kunt kijken voor kleine steden of dorpen met minder inwoners, dan heb je gelijk meer kans op woning. In bv dorpjes in groningen of friesland zijn huizen en grond goedkoper. De randstad vermijden. En ev inschrijven voor sociale huurwoning, die zijn meestal goedkoper maar moet je wel lang op wachtlijst wachten. Tegenwoordig zijn er ook makelaars die tegen een kleine vergoeding een woning voor je proberen te zoeken die aan jou eisen voldoet. Kijk ook eens of je recht hebt op huurtoeslag dat kan ook al een hoop geld schelen.