Hoe haal ik plastic weg tussen de handvaten van een nieuwe kast?

Bij mijn badkamer kast krijg ik het plastic niet weg tussen de hand vaten. Met een mesje geprobeerd maar je blijft het zien.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
bamibal
7 jaar geleden
Kun je de handvatten niet aan de binnenkant losschroeven, zodat er wat ruimte ontstaat? Dan zou je het plastic makkelijker kunnen verwijderen.
Thecis
7 jaar geleden
+ voor bamibal
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
foto is voor mij een beetje onduidelijk maar inderdaad, handvatten even losmaken.

Antwoorden (2)

Ideaal doe je dat als je het plastic eraf haalt, als dat goed gedaan wordt gaat het in één keer mee.
Maar dat kan nu niet meer en dat gaat trouwens ook niet altijd goed.

Ik zou nu een (nieuw) afbreekmesje gebruiken, maar wel oppassen want je kan de kast beschadiggen.
Met redelijk lange nagels lukt het soms ook. (maar ook dat is vast al geprobeerd)

Toegevoegd na 1 minuut:
ps. super stom dat ze dat plastic er tussen laten zitten..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zet de haardroger er op,zo warm mogelijk.
Dan pulk je het er zo tussen uit.
burgos