waar vind ik dit model douchebak?

Toegevoegd na 11 uur:
Ik zoek dit model douchebak, dus zo wat driehoekig.
ben al naar verschillende winkels geweest, ook naar bouwmarkten. daar heeft men het niet. Behalve de zaken die het op maat maken, maar die zijn dan weer pokkeduur.
heb ook al op internet gezocht onder "douchebak driehoekig" en andere termen, maar krijg dan geen enkel relevant resultaat.
Is er soms iemand die de douchebak al ergens heeft zien staan, of mogelijk zelf zo een model heeft gekocht?
België of bestelbaar voor België.

Picture for question
7 jaar geleden
in: Wonen
ronron1212
7 jaar geleden
Bouwmarkten. Of ga eens naar de specialistische zaken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Geen idee welk model je zoekt, maar laat de foto zien aan de badkamerspecialist, mogelijk kunnen zij het model voor je bestellen, als het niet in het assortiment zit.
SimonV
7 jaar geleden
Je kunt 'm hier bestellen. Fleurco Evolution - Eclipse Curved Glass Walk-in Shower http://www.blissbathandkitchen.com/fleurco-eclipse-curved-glass-walk-in-shower

Het beste antwoord

Je kunt de Fleurco ABSL66 Slice 66 x 38 Inch Acrylic Shower Base hier bestellen:
http://www.kbauthority.com/Fleurco-ABSL66-Slice-66-x-38-Inch-Acrylic-Shower-Base.html
Je zult wel eerst moeten informeren wat de verzendkosten zijn.

De DreamLine SlimLine 33 x 33-inch Quarter Round Shower Base is een stuk goedkoper:
http://www.ebay.com/itm/DreamLine-SlimLine-33-x-33-inch-Quarter-Round-Shower-Base-/351116432156?hash=item51c02b931c:g:-sUAAOSwpDdVFtjz
SimonV
7 jaar geleden
liveisgreat
7 jaar geleden
wauw eh zo duur, sjeezes. maar een ander model kan er niet staan...bedankt in ieder geval!
liveisgreat
7 jaar geleden
voor slecht 200 dollar meer het complete set... Maar Amazon levert blijkbaar niet aan België. Maar het is dus een eclipsevormige douchebak ... dat is handig om verder te zoeken.
SimonV
7 jaar geleden
Ik heb gezocht op "curved shower base". "Amazing Bath" die via Amazon verkoopt, levert inderdaad niet aan België.
Je zou nog kunnen googelen op
Fleurco Evolution curved shower
om iemand te vinden die wel naar België verzendt.
SimonV
7 jaar geleden
Soms is een leverancier overigens bereid op verzoek naar Europa te verzenden.
Je moet natuurlijk wel rekening houden met btw en invoerrechten.
http://www.invoercalculator.be/