Waar is dat? Ik kan wat opslagruimte gebruiken, en de prijzen bij de opslagruimteboer waren per vierkante meter inclusief verplichte verzekering al astronomisch!

Nee dus, dat is niet duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, absoluut niet, kijk maar eens wat je kwijt bent bij Shurguard of Citybox, voor een garagebox ben je daar al snel 3 keer zo veel kwijt (als het niet meer is).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik betaal 40 pm voor een plek in een parkeerkelder.

Goedkoop is het!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond een site van iemand die garageboxen verhuurt in verschillende plaatsen:

Prijzen 135,- tot 155,- euro per maand.
Plus vette waarborgsommen.

Jonge jonge, ik weet dus nu wat ik kan vragen als ik
de mijne nog eens wil verhuren....

Ga maar na.
http://www.garageverhuur.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je daar nog over na moet denken dan ben je al te laat. Kom op, dat is geen geld. Gelijk accepteren als je die kans hebt, goedkoper zul je het waarschijnlijk nooit vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is spotgoedkoop.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Dat is heel goedkoop want hier in de buurt betaal je overal 60,00 euro.
Maar ik ken mensen die willen je dan zo 100,00 euro geven,al is het alleen maar dat ze hun auto veilig binnen kunnen zetten.
Pakken zo,n box.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is zeker niet duur hier in breda betalen we 50 euro en dan ligt de vloer ook nog eens schots en scheef.