mijn pvc vloer is licht groen verkleurd in de serre, is er een mogelijkheid dit weer op kleur te krijgen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
1.9K
Inekez1
7 jaar geleden
Wat was dan de originele kleur van de vloer? Is het verkleurd van wit naar lichtgroen, of van lichtbruin naar lichtgroen, of van donkerbruin naar lichtgroen, of ...?

Antwoorden (1)

Je zou het met bleek kunnen proberen.
fremar
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
Dat lijkt me wel heel erg agressief spul om op een vloer te gebruiken.
Inekez1
7 jaar geleden
Als het wit moet worden wel.
Maar in de serre denk ik dat de vloer door het zonlicht lichter is geworden dan het origineel was. De vloer moet niet nog lichter worden, maar juist weer donker.