Waar kun je een goedkope klusjesman vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om wat voor klusje gaat t?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paar dingetjes wasrek is kapot en moet paar gaten in de muur hebben en een plank aan de muur en mijn tuintje en terras moet beetje weer netjes gemaakt worden

Het beste antwoord

Goedkope klusmannen kan je ook vinden onder studenten.
Ze zijn jong, goedkoop en hebben al veel ervaring opgedaan.
Het studenklusbedrijf zie bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Kijk eens op werkspot.nl. Je kunt dan zelf een advertentie plaatsen dat je iemand zoekt, maar ook kijken naar een klusjesman die zijn diensten aanbiedt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mond op mond reclame. Dus communiceer met je vrienden en dan lukt het zeker.

Toegevoegd na 2 uur:
Dutcheese heeft ontdekt dat het mond-tot-mond reclame moet zijn. Dat is zijn?haar enige bijdrage. Hier in ins dorp noemen we dat mn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat je enige bijdrage op de vraag? Een +je.
Het beste is goed rond te vragen of iemand een goede klusjes man kent. Dus vraag je buren, familie,kenissen of ze iemand weten. Het voordeel hiervan is dat je weet wie je in huis haalt en ervaringen van anderen hebt.
Verder zijn er op internet genoeg klusjes mannen te vinden, via werkspot of marktplaats. Op marktplaats kan je ook eventuele ervaringen lezen van andere mensen , voor wat dat waard is omdat dit niet te controleren is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wegens een lichamelijk aandoening oid de klus zelf niet kunt klaren, kan je een beroep doen op Mijn Gemak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
Ik dacht dat het gemak van "mijn gemak"was, dat je zelf niet hoeft te zoeken, niet dat het goedkoper is
Kijk eens op het advertentiebord bij de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niks tegen hebt op een zwart klusje, moet je gewoon eens langs een bouwput. Elke specialist daar verdient zwart bij in zijn vrije tijd, van timmerman tot metselaar.

Maar je kent vast wel iemand die in de bouw werkt. Laat die gewoon ff rondvragen en je hebt er zo eentje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig vind je snel en eenvoudig een betrouwbare en gecertificeerde vakman voor al je klussen op zoekgratiseenvakman.nl. Wonenonline faciliteert deze gratis service, waarmee je direct offertes van verschillende vakmannen kunt aanvragen en vergelijken. De service bespaart je tijd en geld en biedt een kwaliteitsgarantie.