Ik ben mijn Joystick (PC) aan het ombouwen naar een H-Shifter. Nu heb ik een inspiratiebron die bepaalde klemmen gebruikt daarvoor, welke zijn dit?

Mijn versie word 15cm breed en 16cm lang, dus als iemand dan een goeie maat weet voor de klem hoor ik het graag.

Ik weet dat dit meer ICT is, maar aangezien die klemmen niks met ICT te maken hebben vraag ik het hier.

Bvd.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Antwoorden (2)

Wow, wat een goed idee, Dat wil ik ook! :)

Dat zijn buisklemmen. Die heb je natuurlijk in alle soorten en maten en ze kosten geen drol. Ik heb de eerste de beste webshop als bron opgegeven die ik in google vond, dikke kans dat je ze ook gewoon bij de grotere doe-het-zelfzaak kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oke bedankt voor je antwoord, als ik het af heb zal ik nog wel even een foto'tje laten zien in de reacties :)
Gereedschapsklem van metaal is wat duurzamer denk ik.
https://www.mechashop.nl/bevestiging/divers/bevestiging-divers/gereedschapklem-open-09-11-mm-c100?variatieGroep=Gereedschapklem%20open%2017-19%20mm%20C180

Deze klem van kunststof lijkt er wel op.
https://www.bioprojekt-offroad.de/offroad/shop/produkte/ausbauteile-2/Rohrklemme-John-Guest.php
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oke bedankt voor je reactie!