De rookmelder is aangesloten op het lichtnet. Na vervanging van de noodbatterij blijft de melder om de 40 sec. piepen. Wie helpt mij?

De melder is van het type Kidder Fyrnetics. Ook na nog maar eens een nieuwe batterij te plaatsen blijft de melder piepen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Moet wel een oplaadbare batterij zijn.

Antwoorden (1)

Als bij optische melders de rode LED om de 30 à 40 seconden knip-
pert en het alarm tussendoor piept, duidt dit op een niet goed werkende sensorkamer.
Defecte melder dus...
escape