Hoe weet ik welk verhuisbedrijf het meest betrouwbaar is?

Ik heb op www.verhuizen.com verhuisbedrijven vergeleken. Het ziet er allemaal betrouwbaar uit en er zijn er een aantal verhuisbedrijven uitgekomen. Hoe kan ik inschatten welk bedrijf het meest betrouwbaar is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
ronron1212
8 jaar geleden
De meeste zijn gewoon goed. Weet overigens niet wat je met betrouwbaar bedoeld ze stelen echt niet van je.

Antwoorden (1)

Wat je kunt doen , is 3 of 4 verhuisbedrijven opbellen en vragen om een offerte. Aan de hand van de verdere gang van zaken EN van de prijs heb ik destijds de keus gemaakt.

Het ligt aan van alles. Je krijgt iemand aan de telefoon, er komt iemand bij je langs om van alles te bekijken wat er staat/ aantal kamers / berging/ zolder/ kelder kortom overal. Aan de hand hiervan krijg je een offerte . Ze willen allemaal jou als klant binnenhalen dus je moet ze even op afstand houden en als alle offertes binnen zijn, kun je dus kiezen.

De goedkoopste is niet per se de slechtste of de beste. Het hangt van meerdere zaken af. O.a. de indruk die degene die langs komt maakt, maar ook de telefoontjes die je krijgt omdat je nog niet gereageerd hebt op de offerte, nog geen antwoord hebt gegeven, keuze hebt gemaakt. [Het bedrijf wil dit weten omdat zolang jij niet beslist , je data blokkeert waarop jij wellicht wilt verhuizen. De verhuizer wil zijn agenda vol plannen , heeft namelijk ook andere klanten .]

Zo heb ik het gedaan en het beviel goed.

Maar als je iets heel anders bedoelt met 'betrouwbaar' dan weet ik het niet.
Wanneer is iemand betrouwbaar? >> Als hij zijn werk goed doet. Zo heb ik het uitgelegd.