Zwammen zijn paddestoelen. Heb je paddestoelen in huis? Als werkwoord betekent zwammen onzin praten oftewel: slap l*llen. Dat kan je dus ook in huis doen.
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Ik heb er maar een in huis Loenie, maar die kan er dan ook wel wat van! ;-)

Andere antwoorden (3)

Kan jij je vraag misschien wat nauwkeuriger omschrijven , wat bedoel je precies ?
zwammen zijn inderdaad paddenstoelen en die groeien op vochtige plaatsen als dat het probleem is dan moet je huis beter en regelmatig ventileren, als je bedoelt slap kletsen die figuren moet je direct het huis uit werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is als je ontzettende onzin zit te kletsen in je huis.
Het is nog altijd beter dan het ergens anders te doen.
AWM
13 jaar geleden
In huis of buitenshuis is zwammen uit je nek kletsen.