Hoe kan ik het goedkoopst een slaapkamer verwarmen?

Ik heb beneden vloerverwarming en de verwarming staat boven praktisch niet aan. Echter vind ik 16 graden op de slaapkamer te koud. Hoe zou ik een slaapkamer (3x4m) het goedkoopst kunnen verwarmen? Toch de radiator een uurtje voor het slapengaan aanzetten? Of een hete lucht kacheltje kopen voor 20-30 euro?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Met een klein hete lucht kacheltje haal je de kilte uit de lucht en dat is precies wat je nodig hebt. Als je eerst -op tijd- de radiator opendraait, moet het allemaal naar die kamer toe, duurt toch weer even, maar ook de kachel moet weer aanslaan en dát is niet goedkoop. Zelf slaap ik met een open raam, onverwarmd, kan je vertellen dat het veel prettiger slapen is, met minder kans op hoofdpijn ook. Wat niet weg neemt dat 16 graden wel fris is ... ;-) Toegevoegd na 4 minuten: Antwoord Investeer een paar tientjes in zo'n hete luchtkacheltje , is niet duur, zet dat terwijl je je uitkleedt, tanden poetst etc. , een kwartiertje aan en je slaapkamer van 3x4 is genoeg verwarmd. Ik deed dit zelfde [vorige huis] met mijn woonkamer in plaats van de gaskachel aan te gooien... werkte uitstekend. Succes ermee! Toegevoegd na 5 uur: Het snelste kun je de douche in de badkamer heet aan zetten , daar een goed warme douche nemen en vervolgens je bed in duiken ...dat is pas warm , maar 's morgens zou ik kiezen voor 10 minuten elektrisch kacheltje.

Gewoon radiator aan, veel goedkoper dan elektrisch, overigens onder de dekens kruipen gaat ook heel goed :-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100