Ik kan alleen multijet- of bubbelbaden vinden waar een heater mogelijk is. Bestaan er geen ligbaden met _alleen_ een automatische heater?

Ik kan op internet alleen multijet- of bubbelbaden (whirlpools) vinden waar een heater mogelijk is. Bestaan er geen ligbaden met _alleen_ een heater?
Ik zoek een ligbad (bijv. 190x90cm) waarbij het water op constante temperatuur blijft. Dus met ingebouwde heater (en thermostaat). Ik hoef _verder_ geen tierlantijnen zoals meerdere jets of bubbels. Er zat wellicht wel één jetje nodig zijn waar het warme water uit komt. (En er zal een automatische inlaat/afvoer onderin nodig zijn, waar het koudere water wordt afgevoerd. Zodat het warmere water niet via een overloop aan de bovenkant verdwijnt, waardoor je ook geen eigen waterhoogte zou kunnen gebruiken.) Maar meer hoeft dan ook niet. (Meerdere jets maken het bad vast ongetwijfeld onnodig duurder.)

Weet iemand een bad met ingebouwde heater zonder verdere jets of bubbelgaten?
Dus één automatische aanvoer voor warm water, en één automatische afvoer voor het relatief koudere water.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als jij de enige bent die deze opstelling wil, dan vraag je om maatwerk en dat is meestal duurder dan een standaard set met meer opties. De jets zijn ook niet zo duur, de pomp, heater en bediening wel. Daarnaast is één in en één afvoer mogelijk te weinig omdat er best wat water door de heater moet kunnen stromen, anders krijg je via die ene invoer te heet water het bad in. Langs een badkamer speciaalzaak?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er is helaas geen badkamer speciaalzaak in de buurt... Maar als je een linkje weet van een betaalbaar bad met dan wel die jets (waar blijkbaar dus niet zomaar aan ontkomen kan worden), en daarnaast dus heater en (thermostaat)bediening, dan heel graag :).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://bathroomshop.nl/index.php?case=search&ps=Heater
Als eerste de heaters, op de 2e pagina baden met alleen 6 hydro jets.
(gaat via link naar andere website, ziet er ok uit, maar ik ken ze verder niet)

Antwoorden (1)

http://www.stylecowboys.nl/Lifestyle/2931
hier zijn ze wel te koop.
groet.kwh1